ŘEŠENÍ ŠIFER TMOU 19

Řešení

01: Diskuse

Týmy si před hrou mohly zvolit, jestli si na startu přejí luštit substituci, transpozici, grafiku, steganografickou nebo znalostní šifru (pred_hrou.pdf). Každý princip byl navíc dále rozepsán včetně tří příkladů. Nehledě na volbu bylo jejich úkolem vyluštit informace o tom odkud, jak daleko a kterým směrem se vydat.

Zadání: 01_diskuse.pdf

Řešení

02: Kolečko

Princip

David (substituce)

Zadání: 02_david.pdf

Řešení

Holywood (grafika)

Zadání: 02_holywood.pdf

Řešení

Orion (transpozice)

Zadání: 02_orion.pdf

Řešení

Výjimky (stegano)

Zadání: 02_vyjimky.pdf

Řešení

AZ-Kvíz (znalostní)

Zadání: 02_azkviz.pdf

Řešení

03: Přání

Zadání: 03_prani.pdf

Řešení

04: Barvy

Zadání: 04_barvy.pdf

Řešení

05: Osmisměrka

Zadání: 05_osmismerka.pdf

Řešení

06: Mlhovina

Zadání: 06_mlhovina.pdf

Řešení

07: Skládačka

Zadání: 07_skladacka.pdf

Řešení

08: Nadílka

Zadání: 08_nadilka.pdf

Řešení

09: Dárek

Zadání: 09_darek.pdf

Řešení

10: Hravá

Zadání: 10_hrava.pdf

Řešení

11: Samolepky

Zadání: 11_samolepky.pdf

Řešení

12: Šerif

Zadání: 12_serif.pdf

Řešení

13: Myš a sýr

Zadání: 13_emental.pdf

Řešení

14: Seznam čísel

Zadání: 14_kostelni.pdf

Řešení

Cíl: K.O. Meta šifra

Před hrou si každý tým mohl přát cenu za vítězství Tmou. Tým, který došel do cíle, musel libovolnou z těchto cen orgům zaplatit. Dostal seznam všech přání, která byla mírně přeformulována - přání byla na škále od lehce splnitelných (těch bylo málo) po nemožné (těch bylo mnoho). Bylo nutné se rychle zorientovat a najít nějaké splnitelné přání.

Zadání: kometa_zadani.pdf

Seznam cen: kometa_prani.pdf

Loading3